Správa dokumentů
Systémy pro správu dokumentů (DMS) řeší problémy, které souvisí se vznikem, zpracováním, organizací a dlouhodobým ukládáním dokumentů.
Jen málo firem nepracuje s dokumenty. Objednávky, faktury, dopisy, zápisy, reporty — obrovské množství informací má nutně dokumentovou podobu. V dokumentech jsou uloženy znalosti, produktové informace, obchodní data a často obsahují zásadní know-how celé firmy. Přesto většina z nich stále leží na lokálních discích počítačů, či v lepším případě na souborovém serveru.
Produkty
- ONE DMS Enterprise — řešení pro komplexní scénáře správy dokumentů
- StoragePoint — optimalizace ukládání dokumentů a nákladů na úložiště pro DMS systémy s řádově 100 GB – 100 TB obsahu
Souvislosti
- Migrace — jak se moje dokumenty dostanou do DMS?
- Workflow — jak zařídit, aby dokumenty doprovázely procesy, které v mé firmě probíhají?
- Spolupráce — jak mi SharePoint usnadní ty nejzákladnější činnosti s dokumenty?
Dobrý DMS takovým potížím zabrání, vhodně se integruje s dalšími součástmi podnikové IT infrastruktury, zapadne do vašich procesů, usnadní každodenní práci uživatelů, zajistí konzistentní přístup a práci s informacemi. Pořádek a dobrá práce s dokumenty podpoří vaši profesionalitu, protože zkrátí trvání procesů, sníží chybovost, odstraní zmatky.
Nechte si od nás spočítat, kolik vám vhodné DMS řešení ušetří času, peněz a starostí