Podpora a servis
Baví nás udržovat systémy a aplikace dlouhodobě v kondici. Poskytujeme servisní podporu nejen ke svým produktům a řešením, ale i k dílům třetích stran. Kompletně se postaráme o vaši SharePoint farmu, integrační řešení nad BizTalk i na míru vytvořená cloudová a tradiční řešení využívající technologie Microsoftu.
Servis nabízíme v různých úrovních SLA a s reakčními dobami adekvátními důležitosti vaší aplikace. Naše servisní oddělení funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce.
- Používáme profesionální Service Desk řešení s konfigurovatelným workflow incidentů.
- Dostanete k dispozici tři nezávislé komunikační kanály — web, mobil, pevnou linku.
- Každý měsíc získáte podrobné reporty o incidentech a čerpání předplacených hodin.
- Zajistíme pravidelné provozní kontroly, monitoring i patch management.
- Postaráme se o konzistenci neprodukčních prostředí.
Naše servisní služby vám mohou pomoci i v situaci, kdy vaše SharePoint prostředí trpí množstvím potíží a vy ztrácíte důvěru ve smysluplnost dosavadních investic. Umíme provést audit a napravit koncepční a architektonické chyby. Vaše prostředí dostaneme do stavu, kdy bude rychlé a spolehlivé tak, jak jste to původně chtěli.
Máme na českém trhu jeden z největších týmů specialistů na SharePoint, BizTalk a související technologie. Servisní požadavky se proto dostanou rovnou na stůl těm, kteří je umí vyřešit a ne jen zaznamenat.
Zbavte se starostí a svěřte péči o své prostředí nám
Děkujeme za zanechání vašich údajů, budeme vás kontaktovat.
V budoucnu vás budeme informovat o důležitých novinkách